Motive care duc la eroarea de autorizare:
1. Ați greșit adresa de email. Verificați corectitudinea adresei de email.
În cazul dacă din momentul înregistrării pe site-ul nostru nu ați primit nici o scrisoare de la Tickets.md, probabil, ați indicat incorect adresa (de exemplu,
[email protected] în loc de
[email protected]). În acest caz contactați echipa noastră de asistență. "
2. Ați greșit parola.Verificați corectitudinea parolei. Vă rugăm să rețineți că sistemul percepe spațiul, înainte sau după parolă ca un simbol.
După 5 încercări de introducere greșită a parolei contul va fi blocat. După expirarea a 120 de minute, contul va fi deblocat și puteți încerca din nou autentificarea.
Dacă nu vă puteți aminti parola, utilizați funcția de recuperare: faceți clic pe ""ați Uitat parola?"" și introduceți adresa dvs. de email. În termen de 15 minute la adresa indicată vor fi expediate două scrisori: cu link-ul pentru a confirma cererea și cu parola nouă."
3. Opțiuni incoprecte a tastaturii
Verificați dacă este inclus regimul Caps Lock. Posibil este
selectată o altă limbă, sau în câmpul login/parolă sunt spații sau
simboluri în plus.
4. Ați efectuat cumpărătura pe alt site
Probabil ați procurat biletul de avion sau alte servicii turistice pe un site similar, dar nu pe Tickets.md. Din acest motiv datele dvs. personale nu sunt in sistem.
5. Utilizați o versiune invechita a browserului
Daca browserul utilizat este Internet Explorer 8 sau o versiune mai anterioara, sau Opera 10 și mai timpuri, încercați să va autorizați printr-o versiune mai noua a browserului sau instalați updatările softului respectiv.
6. Ați blocat aplicația să utilizeze adresa Dvs. de e-mail.
Modificați setările de confidențialitate ale aplicației din contul dvs. personal în rețeaua socială și conectați-vă din nou.
După autorizare recomandăm să utilizați funcția de modificare a parolei, accesibilă în compartimentul
"BILETUL MEU". În punctul ”Date despre cumpărător” puteți modifica parola pe una mai comodă pentru utilizare pe viitor.
Citiți,
cum să vă înregistrați și să vă autorizați pe site.
În cazul în care, folosind aceste metode nu ați reușit să vă autorizați pe site sau sunteți sigur ca eroarea de autorizare este din alte motive — vă rugăm să contactați
echipa noastră de asistență
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți