Dacă ați încercat să achitați “direct către compania aerienă" și plata a fost respinsă cu statutul "Eroare. Fonduri insuficiente pe card", puteți repeta plata. Supliniți cardul sau contactați serviciul de asistență al băncii dvs. pentru a modifica limitele de tranzacționare stabilite.
Pentru a repeta încercarea de plată:
- Conectați-vă la secțiunea "Biletul meu" – "Comenzile mele" – "Rezervare№" – "Redactarea comenzii".
- Dați clic pe butonul "Am suplinit cardul."
Vă atenționăm!
- Bifând pe butonul "A confirma", confirmați că ați suplinit cardul/eliminând limitele și sunteți de acord cu încercarea repetată de debitare a cardului dvs. pentru plata comenzii.
- Companiile aeriene au dreptul unilateral, până a fi emise biletele, fără un preaviz să modifice costul biletelor sau să anuleze rezervările neachitate. În același timp, posibilitatea de a re-rezerva bilete la acelaș preț poate să nu mai existe. Agenția, în calitate de intermediar nu poartă răspundere pentru acțiunile companiei aeriene. În cazul în care biletul nu poate fi emis agentul Serviciului de asistență vă va informa.
- În cazul în care pe cardul dvs. sunt mijloace suficiente, dar plata a fost respinsă, verificați posibilele cauze ale respingerii tranzacției accesând: https://tickets.md/content/credit-card-not-accepted-for-payment.html
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți