Da. În același timp, vă rugăm să rețineți:
- Toate modificările în bilet (dată, itinerar etc.) sunt posibile numai în conformitate cu regulile tarifului aplicat la acest bilet, a regulamentelor interne a transportatorului și condițiilor contractului ofertă. Pentru unele bilete modificările nu sunt posibile.
- pentru modificări, dacă sunt prevăzute, se pot aplica taxe suplimentare a transportatorului și o taxă de serviciu a agenției.
Condițiile le găsiți în regulile tarifului aplicabil sau contactând Serviciul de Asistență.
Pentru a efectua modificări în bilet:
Intrați în secțiunea
"Biletul meu" – “Comenzile mele” – “Bilete de avion” – “Rezervare Nr.” – “Redactraea comenzii” – “Modificare dată/itinerar.”
Indicați datele și/sau ruta solicitate.
Lăsați un comentariu pentru Serviciul Asistență Clienți, în cazul dacă aveți informații suplimentare. Dați clic pe “Transmite”.
Răspunsul la solicitarea dvs., precum și informații privind condițiile modificărilor (dacă sunt posibile) vor fi specificate în comentarii și trimise la email-ul dvs. Biletul va fi schimbat numai după confirmarea dvs. în compartimentul
"Biletul meu" – "Comenzile mele" – "Bilete de avion" – "Rezervarea № " – "Redactarea comenzii " – "Modificare dată/itinerar".
Cititi mai multe despre
schimbările involuntare a datei/rutei.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți